Nowe tryby, mapa oraz zmiany balansu dziś na serwerach!

Nowe tryby, mapa oraz zmiany balansu dziś na serwerach!

Na oficjalnej stronie blogowej Quake Champions ukazał się wpis, w którym twórcy zapowiadają zmiany jakich doczekamy się jeszcze dzisiaj w Quake Champions.

Rozwój Quake idzie dalej niż moglibyśmy sobie tego życzyć. Kolejne tryby rozgrywki mają pomóc grze zdobyć kolejnych fanów oferując szeroką gamę trybów, które dostępne są również w innych produkcjach.

Nowa Mapa Quake Champions

W dzisiejszym patchu do gry zawita nowa, zapowiadana mapa Longest Yard. Mapa umiejscowiona jest w kosmoście dosłownie obok czarnej dziury, na którą oddziałują runy czarnej magii nie pozwalając tabernakulum Volkerh na wchłonięcie.

QC Quake Champions Longest Yard 960p.36MB

Nowe tryby Arcade

Aby zróżnicować rozgrywkę wszystkim graczom, twórcy wprowadzają regularne tryby Arcade, które będą dostępne w grze w tygodniowych rotacjach. Nowe tryby będą pojawiać się w następującej kolejności:

  • Unholy Trinity – rozgrywka wyłącznie z udziałem trzech broni: Rocket Launcher, Railgun, oraz Lightning Gun! Umiejętności graczy zostają całkowicie wyłączone.
  • Hot Rockets – rozgrywka z użyciem tylko jednej broni: Rocket Launcher. Broń nie zadaje nam obrażeń więc możemy dowoli stosować na rocket jumpy. Dodatkowo broń zadaje obrażenia przeciwnikom x3.
  • Mystery Champion – za każdym razem kiedy się rezpawnujesz powracasz na arenę jako inny czempion!
  • Team Instagib – tryb dla osób, które lubią aimować. Jeden celny strzał, jeden frag.

Nowa broń Trespasser

Quake Champions doczeka się nowej broni z Quake 2 – Super Shotgun.

QC Quake Champions Trespasser 960p

Zmiany balansu

Anarki

  • Cooldown 50 to 45 sec
  • Disable Shoot Duration 1.35 to 0.75 sec

BJ Blazkowicz

  • Cooldown 40 to 45 sec
  • Duration 7 to 5 sec
  • MG Rate of Fire 1.6x to 1.5x
  • LG Rate of Fire 1.6x to 1.45x

Clutch

  • Cooldown 35 to 40 sec
  • Duration 7 to 5 sec
  • Shield Hide Time 0.7 to 0.9 sec

Death Knight

  • Splash Bug Fix
  • Added Splash Damage Falloff
  • Cooldown 30 to 45 sec
  • Duration 8 to 6 sec
  • Flame Dot 10 to 5
  • Added 10 Damage on Trail (Standing on fire deals damage, similar to standing on Slash’s Plasma Trail)

Scalebearer

  • Improved Bull Rush target detection
  • Bull Rush Damage Reduction 0.5 to 0.66

Slash

  • Max Speed 18 to 50 m/s

Sorlag

  • Scale 1.15 to 1.1x
  • Disable Shoot Duration 1.0 to 0.75 sec

Strogg & Peeker

  • Delay before Charge 1.0 to 0.75 sec
  • Peeker Step Height 0 to 0.3 m

Visor

  • Duration 6 to 5 sec

Machinegun

  • Spread 0.02 to 0.03

Heavy Machinegun

  • Spread 0.045 to 0.03
  • Zoom Spread 0.01 to 0

Shotgun

  • Rate of Fire 800 to 1000 ms

Super Shotgun

  • Rate of Fire 1050 to 1000 ms

Tri-bolt

  • Rate of Fire 1000 to 1200 ms
  • Starting Ammo 15 to 10 bolts
  • Max Ammo 25 to 20 bolts

Jak się zapatrujecie na te zmiany?

Skomentuj post i wygrywaj nagrody