Anarki

PUNK TRANSHUMANISTA

Bunt Anarkiego rozpoczął się od typowego aktu autowandalizmu, ale pragnął on czegoś więcej i odnalazł to w transhumanizmie. Uzależnienia, kontuzje, choroby… Po co tolerować swoje ciało, jeśli można zastąpić je czymś innym? Wykorzystując rodzinne bogactwa, zaczął poddawać się coraz to bardziej radykalnym operacjom wszczepień cybernetycznych. Gdy jego szyszynkę przebiła mikroelektroda, Anarki doświadczył zupełnie nowej, obcej i surrealistycznej rzeczywistości! Ignorując bezsenność, ciągle pragnął kolejnych wszczepów, a każdy z nich ułatwiał mu postrzeganie ukrytego wymiaru świata. Dopiero jednak gdy poznał dziewczynę, która również ujrzała to miejsce, zdobył pewność, że może się tam dostać.

 

Standard HP         75

 

Standard Armor  25

 

Maximum Armor 50

 

Speed                                 320

 

Cooldown Time    45

UMIEJĘTNOŚĆ AKTYWNA – ZASTRZYK ZDROWIA

Anarki twardo wierzy w poprawianie wydajności – weźmie każdy lek, który da mu przewagę nad przeciwnikiem. Jeśli okaże się, że ma mało zdrowia, możecie użyć jego umiejętności aktywnej, by powrócić do akcji. Za każdym razem, gdy czempion zrobi sobie zastrzyk, jego maksymalne zdrowie odrobinę rośnie. Premia ta zostaje zachowana również po śmierci.

UMIEJĘTNOŚĆ PASYWNA – KONTROLA LOTU NA LATAJĄCEJ DESCE

Dzięki pasywnej umiejętności kontroli deski w powietrzu Anarki zdobywa większą prędkość niż inni czempioni, wykonując skoki boczne po arenie, i zmienia się z demona
w prawdziwego boga prędkości. Ta pasywna umiejętność daje mu też większą kontrolę nad jego ruchami, co pozwoli wam wykonywać ostre zwroty w powietrzu i szybko zmieniać kierunek ruchu.

 

Skomentuj post i wygrywaj nagrody

Możliwość komentowania jest wyłączona.